HATAR FATTIGA MÄNNISKOR!

CHA CHA BLOGGEN!
Var på väg till stranden idag då jag såg en luffare ligga på gatan och tigga pengar! blir så himla äcklad när man
ser dem ligga på marken och hör dem skrika help give me money bla bla bla alltså dom har inget liv jävla tiggare!
Helt seriöst tiggare borde skaffa sig lite själv respekt de e ju deras egna fel att dom är fattiga, att vara fattig är faktist ett VAL man gör! lata jävlar som borde lyfta sina feta rövar från marken och gå och skaffa sig ett riktigt jobb istället för att sitta på gatan och tigga pengar av andra som sliter och jobbar!
Fyfan säger jag bara, skulle aldrig i hela mitt liv skänka en krona till någon fattig jävel som bara ligger ner på gatan och tigger hela dagarna! Jag får ju jobba och slita för min pengar så varför skulle någon smutslurk få dom :S De begriper dem väll själva! Men alla är väll inte lika lyckligt lottade och rika som jag. Jag bränner hellre ner min pengar än skänker dom till någon lat jävel.
Och man borde fan lägga ner Unicef och alla andra jävla stöd organisationer som skänker pengar till fattilappar dem bidrar ju bara till lathet och inget annat!
HATAR FATTIGA MÄNNSIKOR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0