HOTBREVET MOT SVERIGE!

CHAACHAAA bloggen ber återigen hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering men gör så gott jag kan! Kom och tänka på bombdådet i sthlm nu när jag är utomland, här är dem ju lite mer vana med sådant här. Brevet självmordsbombaren skickade såg ut såhär.


Alltså grejen är, jag förstår ändå hur den har mannen tänker. Liksom hur onödigt är det inte av Vilks och måla någons profet?! Fattar inte vad man tjänar på de och jag förstår verkligen att en muslim blir upprörd! Nu tänker jag på alla vanliga muslimer i Sverige och inte den här idioten! För de är ju ingen civilicerad lösning att bomba sig själv! Han hade ju ett minde glamouröst liv kan man säga menmen alla kan ju inte leva som mig ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

Pr-trick för Sverigedemokraterna?

2010-12-15 @ 15:44:28
URL: http://rett.blogg.se/
Postat av: Tini Tut

Ja att bli upprörd är ju en sak men att använda våld och döda andra är ju en annan.

Tycker att folk ska få ha rätt till att vara konstnärer, eller vara vad man vill för den delen.

Mycket konst är ju provocerande, men det är ju också nyttigt, då mycket av tabu ämnen kommer upp till ytan.

Jag tror att det är bra.

Vi svenskar skulle ju vara födda kristna, och inte fan vill vi ta ihjäl någon som ritar en humorbild av Gud. Själv är jag inte religös så jag borde väl skita i vilket. Hehe

Men kontentan av min analytiska urlånga skit kommentar var att jag inte kan förstå varför någon blir upprörd över en skämt teckning. Det känns liksom inte ärligt, du vet som när folk blir anklagade för något som de faktiskt gjort, så försvarar dem sig mer.

Tycker att en äkta troende, borde ju aldrig bli upprörd då ingenting kan betyda mer än deras Gud.



Sorry att jag tog upp hela boxen här, men det betyder väl att du gjorde ett bra inlägg.



Kram Tini Tut

2010-12-15 @ 20:00:04
URL: http://tinitut.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0