Jävla fjortisar!!

Först och främst ber jag återigen ursäkt om den usla uppdateringen men ni får faktiskt stå ut med det här tills jag är hemma! Nu ska jag berätta om dagens störmoment!! O-M-G :-o
FA
AN VA JAG STÖR MIG PÅ ALLA JÄVLA FJORTISAR!
Sånhära inlägg finns ÖVERALLT på facebook nu. Alla lägger in sånt, och bombar hela jävla sidan med skiten!
"SKRIV ETT HJÄRTA I MIN LOGG OM DU SKULLE BRY DIG OM JAG DOG? " MEEEN VAD I HELVETE?!
Om dom skulle haft lite vettigare frågor så skulle man ju inte störa sig så mycket,  men sen så står det ju "SEDAN STOPPAR DU DETTA INLÄGG I DIN LOGG" VAAAFAN?  STOPPAR DETTA INLÄGG I DIN LOGG.. Det är ingen jävla kuk som ska in i fittan. Fan vad irriterande, hur svårt kan det vara och bara skriva det MEST LOGISKA ANVÄNDBARASTE ORDET.. -> Sedan lägger du upp detta i din logg, eller "publicerar". Vafan! ÅH!
Lunarstorm är för pensionärer som är ute efter fitta
Bilddagboken kryllar av små fjortisar som inte fått pubis än, (och Emil Jansson.. Han säger att han har fått pubis iaf..)
Och FB börjar krylla av massor med äckliga inlägg av fula jävla babyface vider med idomiiiiin i nyllet!
Då kan jag säga, NEJ JAG SKULLE INTE BRY MIG OM NI DOG!





Kommentarer
Postat av: random

Om du stör dig så mkt på alla jävla fjortisra varför har du dem som vänner ?. om du inte gillar deras inlägg så ta bort dem då. Jag har en del själv som skriver sånt nästan varje dag men man kan DÖLJA den personen :)

2010-12-15 @ 23:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0