Kan inte sluta störa mig på FB!

Alla dessa statusar stör mig som fan! ett exempel

Random: Åkte hem en sväng på lunchen, nu åker jag tillbaka

Okej? Blir så irriterad. Sen har vi dem som uppdaterar sin status 350 gånger per dag och alltid kommer det nån "Saknar dig så, varför blev det såhär <3" eller "mår så dåligt blabla" då ska alltid nån kommentera vad synd det är om den personen och att dem kan ringa och talas vid.. ush!

Och till sist, den jag tycker är den mest störande, det är alla jävla som ska berätta för resten av facebook att dem just knäppt en öl. "Ah första biran knäppt, ikväll blir FESSSSST!!". Okej, ni festar, grattis.

Och dagen efter ser man, oftast från samma personer, "Så jävla bakis, men det är bara till och tagga igen, bira bira".

Absolut sist är dem som skriver att dem va så jävla fulla igår, hur kul det var och hur vilt det gick till och det roliga är när man råkar vara ute samtidigt och ser att dem inte alls är fulla för 5 öre, utan att dem sitter i något hörn och smuttar sitt vin. Ungefär.

Skönt att få ur sig lite ilska!




Kommentarer
Postat av: Emma

hahahhahahha, håller med dig förjävla mycket där. Vissa inser inte att man hör hålla sitt privatliv ifrån internet där varenda jävel kan läsa och snoka. Näh, skriv något vettigt istället, alla mina statusuppdateringar verkar handla om mat, när jag tänker efter. Men i min värld, är det alldeles tillåtet! :D

2010-12-15 @ 19:18:23
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0