Min stora kärlek,förebild och idol!

Cha cha bloggen!
Jag har äntligen bestämt mig för att gå ut med detta! Är så trött på alla smutsiga äkliga och avundsjuka människor som snackar skit och ser ner på Kissie!
Ni är så jävla avundsjuka hela högen speciellt tjejer och detta är för att hon är så mycket snyggare än
det flesta ut av er! hon har perfekt kropp som alla borde sträva efter sjukt snyggt utseende hon är framgångsrik
som de flesta tjejer verkligen inte är och dessutom tjänar hon mer
pengar än era föräldrar!
så istället för att vara så äkligt avundsjuka för att hon är så mycket bättre än er så borde ni försöka vara som henne istället så att ni kommer någonstans i livet och detta
är speciellt tillägnat till alla fula tjocka små tjejer där hemma så läser min blogg gå och träna
istället och försök bli något i livet som kissie!

Kissie jag hoppas att du ser detta någon dag och vill också säga att du är min största idol och vi
kommer
att träffas på bloggawards en vacker dag! ÄLSKAR DIG KISSIE CHA CHA!!




Kommentarer
Postat av: Alan som baja i bralan :)

hahahah det e sant aksel du borde lära dom hur man tränar :)

2010-12-13 @ 21:57:43
Postat av: Anonym

håller med dig åter igen! älskar din blogg. ååååååååååååååh

2010-12-13 @ 22:12:32
Postat av: Vicky från Finland

Du har så rätt! Asså folk är så avundsjuka! Jag mena, min dröm är typ som att ha ett utseende och liv som kissie, jag vågar iaf erkänna de! ;)



Orka alla avundsjuka folk! :D

2010-12-13 @ 22:16:25
URL: http://hellouvicky.blogspot.com
Postat av: SSA

Du beter dej som en jävla schteekare..du tror att du är bättre det är du fan inte man hör ju på ditt efternamn att du har kmt till sverige pågrund av krig! ÄCKEEEEEEEL

2010-12-15 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0