seriöst!!

Jag gick med i en grupp som heter "Vi som tar 150 kg i bänkpress". Så skrev jag i deras logg. För jag visste inte hur mycket 150kg var så jag frågade, o fick svaret att det var 2 mjölkpaket. Och då blir jag faktiskt irriterad att man ska göra en jävla facebookgrupp om det?! Jag ska fan göra en grupp som heter "Jag kan lyfta en ballong". Åh, det finns ju fan facebookgrupper om allting! Och nu tyckte jag att det hade gått för långt att till och med det finns en om att man kan lyfta två mjölkpaket? :S ÅH omg jag blir så irreterad på fjortisar som inte har något liv och gör grupper om allting!
Och sen är det någon liten fjortis-emo som försöker ljuga ihop att 150kg är typ 150mjölkpaket?! ÅHH jag hatar folk som ljuger och folk som gör onödiga saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0