Sexiitooo!

Cha cha bloggen
Ursäkta mitt dåliga uppdaterande men ni måste ju förstå att jag måste koppla av från kändislivet någon gång liksom!
Ville bara berätta för er som inte vet att jag är så jävla snygg! helt seriöst alltså har så himla bra självförtroende och jag skiter i vad andra tycker. För de som har fått godkänt på syntest håller nog med mig annars är dem dumma i huvudet!
Idag när jag var och solade på stranden så dök en konstnär upp och frågade om jag ville ha ett själv porträtt och med tanke på att jag är så snygg så är det klart att jag tackade ja haha här kommer målningen utav mig på stranden. ( jag e snyggare i verkligen btw)
ÄLSKAR GRAN CANARIA!
Tjejer titta dregla hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0