Svar på tal tjockisar!

Cha cha bloggen!
Det var många tjockisar som tog illa upp utav mig tidigare inlägg under dagen och tyckte att det var taskigt utav av mig att säga vad jag tycker om tjockisar! Men tack och lov är Sverige ett fritt land och jag får tycka och säga vad jag vill. Jag anser att fetma är ett handikapp och att alla feta jävlar bör spärras in på psykhem så att de slutar äta som grisar och börja röra på sig :haar man en enda celilut borde man inte äta på minst en vecka ät, toa papper när ni känner att ni håller på att svimma eller drick eran spya

Hoppas alla tjockisar som läser detta tar åt sig och kanske skippar den där chipspåsen till frukost eller vad ni mongon nu än äter :S USSHH!!

Och eftersom jag e på så bra humör bjuder jag på ett klipp dessutom titta
och njut fettknoppar

http://www.youtube.com/watch?v=BNupRTfpM9s




Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt åt de feta jävlarna!

2010-12-13 @ 22:57:47
Postat av: Micke Peibler

Alltså håller med dig till hundra procent dom borde fan låsas in

2010-12-13 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0