Svar på tal!

Chaacha bloggen!
Det jag har blivit ganska mycket mailbombad m.m. efter inlägget angåede självmordsbombaren. Det är vissa människor som är miiiiindre smarta kan vi kalla de för, som har uppfattat de som att jag försvarar självmordsbombaren. Det gör jag verkligen inte, jag skrev ju IDIOTEN. De enda jag säger att jag förstår ändå hur jag tänker och de jag tycker mest om är våra muslimer i Sverige. Jag har massa söta fans som är muslimer. Så det är absolut inte så att jag tycker om att han sprängde sig själv. Visst kul för han om de va de han ville men det är ju inget jag försvarar! Absolut inte! OMG hursomhelst nu ska jag ba njuta av min semester och koppla av och jag hoppas inte min dåliga uppdatering idag har gjort er allt för ledsna. ;D

Här är  min bästa vän Freddie! hihi NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0