Svenska tjejer är inget mer än objekt :S

Stör mig så jävla mycket på tjejer.
Ja fyfan vad jag stör mig på er, ni är såna jävla -----.  Totalt opålitliga, oärliga, snackar skit bakom era vänners rygg. Det enda ni bryr er om är era
t jävla modebloggande och shoppande. Sen drar ni in svenska män
i den skiten, och ni har skapat en
metresexuell fjollman, som är mesigare än tjejerna, lägre
testosteron. När jag ser såna smala ectomorphmän får jag bara lust att för skojs skull slå in revbenen på dom. Ni super, skriker, svinar ,beter er som grabbar, inte det minsta feminima. Stör mig
även på hela den feministskiten som är så utmärkande för Sverige. Idag ska "mannen" laga mat, städa, tvätta och göra allting vad det gäller både sysslor och beteende som alltid utmärkt
kvinnan.

Ni tror antagligen att jag bara är en kvinnohatare. Nej. Jag känner ingen som tycker så mycket om kvinnor som jag. Dom som förtjänar det. Jag träffade en del östeuropeiska tjejer i somras, och kunde knappt tro det jag upplevde. Detta var dom vackraste, mest femnima varelser jag mött. Och efter det insåg jag att svenska tjejer är bara "bajs" för att ge ett passande uttryck. Funkar dock att träna på inför de fina tjejerna, men ni är ingenting annat än objekt.


Typiskt svenska tjejer.....


Kommentarer
Postat av: hej

Jag håller med dig totalt... allt instämmer precis. Jag är själv en tjej, och tycker att det är precis som du säger... tjejer är som ett objekt, kanske inte precis alla, men det flesta som du nämnt.



imponerande...

2010-12-14 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0